Ну вот и всё :)
Эти Форумы Лотоса завершают своё существование, как и было запланировано Новые Форумы Лотоса ждут всех и каждого. Новый подход, новые идеи, новые горизонты.
Если хотите продолжать старые темы, то открывайте их на новом форуме под тем же названием и оставляйте в первом сообщении ссылку на старую тему.
закон 2342 принадлежит кабинету министров, а закон 2342-1 - свободовцам.
законопроект 2342
ПРОЕКТ
Вноситься
Кабінетом Міністрів України
ЮМ. АЗАРОВ
“ ” 2013 р.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо запобігання та протидії дискримінації в Україні
_________________________________________________
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У статті 21 Кодексу законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375):
1) після слова “статі” доповнити словами “, сексуальної орієнтації”;
2) доповнити статтю частиною такого змісту:
“Рівність трудових прав усіх громадян України гарантується Конституцією України, цим Кодексом, Законом України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”, іншими актами законодавства України.”.
2. Назву і частину першу статті 161 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25—26, ст. 131; 2010 р., № 5, ст. 43) викласти в такій редакції:
“Стаття 161. Розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі, приниження національної честі та гідності або образа почуттів громадян України, іноземців та осіб без громадянства у зв’язку з їх релігійними переконаннями
1. Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі, на приниження національної честі та гідності, або образа почуттів громадян України, іноземців та осіб без громадянства у зв’язку з їх релігійними переконаннями —
караються штрафом від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.”.
3. Частину першу статті 60 Цивільного процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 40—42, ст. 492) доповнити абзацом такого змісту:
“У разі наведення позивачем фактів, які дають змогу припустити, що мала місце дискримінація, обов’язок доказування необґрунтованості позовних вимог у цій частині покладається на відповідача.”.
4. У статті 2 Закону України “Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини” (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 20, ст. 99):
слово “лише” виключити;
доповнити статтю частиною такого змісту:
“Дія цього Закону у випадках, передбачених іншими законами, поширюється також на всіх юридичних осіб, а також фізичних осіб, які перебувають на території України.”.
5. У Законі України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”:
1) у частині першій статті 1:
пункти 2 і 3 викласти в такій редакції:
“2) дискримінація — ситуація, у якій особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або уявними (далі — певні ознаки), зазнала, зазнає або може зазнати обмеження у будь-якій формі;
3) непряма дискримінація — ситуація, у якій внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникли або можуть виникнути менш сприятливі умови або становище, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування переслідують правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними;”;
доповнити частину пунктом 31 такого змісту:
“31) оголошений намір про дискримінацію — публічні дії, спрямовані на розголошення бажання поводитися з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації;”;
у пункті 5 слова “або постійні заходи, спрямовані” замінити словами “заходи, які здійснюються на підставі закону та переслідують правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, спрямовану”;
доповнити частину пунктом 51 такого змісту:
“51) пособництво у дискримінації — будь-яка свідома допомога у прийнятті рішень, діях, бездіяльності, внаслідок яких виникла дискримінація;”.
пункт 6 викласти в такій редакції:
“6) пряма дискримінація — ситуація, у якій з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводилися, поводяться або можуть поводитися менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації;”;
2) у статті 3:
частину першу після слів “Конституції України” доповнити словами “, Кодексу законів про працю України”;
частину другу виключити;
3) у частині першій статті 4:
в абзаці першому слово “осіб” замінити словами “юридичних осіб, а також фізичних осіб”;
доповнити частину абзацом такого змісту:
“Дія цього Закону не поширюється на відносини, що регулюються Сімейним кодексом України.”;
4) абзаци четвертий і п’ятий статті 5 замінити абзацами такого змісту:
“оголошений намір про дискримінацію;
підбурювання до дискримінації;
пособництво у дискримінації;
утиск.”;
5) частину другу статті 6 викласти в такій редакції:
“2. Визначені статтею 5 цього Закону форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, а також інших юридичних та фізичних осіб забороняються.”;
6) в абзаці третьому частини другої статті 8 слова “Кабінетом Міністрів України, центральними та місцевими органами виконавчої влади” замінити словами “міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями”;
7) у частині першій статті 10:
абзац другий після слова “відносин” доповнити словами “, зокрема у приватній сфері”;
після абзацу другого доповнити частину новим абзацом такого змісту:
“звертається до суду із заявами про дискримінацію з метою захисту суспільних інтересів та особисто або через свого представника бере участь у судовому процесі у випадках та порядку, встановлених законом;”.
У зв’язку з цим абзаци третій — восьмий вважати відповідно абзацами четвертим — дев’ятим;
в абзацах четвертому і шостому слово “суспільних” виключити;
після абзацу шостого доповнити частину новими абзацами такого змісту:
“вносить пропозиції щодо вдосконалення законодавства про запобігання та протидію дискримінації, застосування та припинення позитивних дій;
надає висновки у справах про дискримінацію на вимогу суду;”.
У зв’язку з цим абзаци сьомий — дев’ятий вважати відповідно абзацами дев’ятим — одинадцятим;
8) статтю 14 викласти в такій редакції:
“Стаття 14. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності з питань дискримінації
1. Особа, яка вважає, що стосовно неї виникла дискримінація, має право звернутися із скаргою до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та/або до суду в порядку, визначеному законом.
2. Використання зазначеного права не може бути підставою для упередженого ставлення, а також не може спричиняти жодних негативних наслідків стосовно особи, яка використовує таке право, та інших осіб.”;
9) у частині першій статті 16 слова “відповідальність згідно із законами України” замінити словами “цивільну, адміністративну та кримінальну відповідальність”.
ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Голова
Верховної Ради України
законопроект 2342-1
Проект
вноситься народними депутатами
України МІРОШНИЧЕНКОМ І.М.
(посвідчення №____)
МИРНИМ О.Б.
(посвідчення №____)
Закон України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобіганню та протидії дискримінації в Україні»
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. Статтю 161 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25—26, ст. 131; 2010 р., № 5, ст. 43) викласти в наступній редакції:
«Стаття 161. Розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі, українофобія, приниження національної честі та гідності, або образа почуттів громадян, іноземців та осіб без громадянства у зв'язку з їхніми релігійними переконаннями
1. Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності, або образа почуттів громадян, іноземців та осіб без громадянства у зв'язку з їхніми релігійними переконаннями, –
караються штрафом від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого
2. Умисні дії, спрямовані на приниження України як держави, української нації, культури, мови, історії та традицій -
караються штрафом від п'ятиста до сімсот п'ятидесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі строком до двох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого
3. Ті самі дії, поєднані з насильством, обманом чи погрозами,
а також вчинені службовою особою, -
караються штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від двох
до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи
займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без
такого.
4. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті,
які були вчинені організованою групою осіб або спричинили тяжкі
наслідки, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми
років.»
2. У Законі України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”:
1) частину першу статті 1 викласти в наступній редакції:
«1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) антидискримінаційна експертиза - аналіз проектів нормативно-правових актів, за результатами якого надається висновок щодо їх відповідності принципу недискримінації;
2) дискримінація - рішення, дії або бездіяльність, спрямовані на обмеження або привілеї стосовно особи та/або групи осіб за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, якщо вони унеможливлюють визнання і реалізацію на рівних підставах прав і свобод людини та громадянина;
3) непряма дискримінація - рішення, дії або бездіяльність, правові норми або критерії оцінки, умови чи практика, які формально є однаковими, але під час здійснення чи застосування яких виникають чи можуть виникнути обмеження або привілеї стосовно особи та/або групи осіб за їх певними ознаками, крім випадків, якщо такі дії або бездіяльність, правові норми або критерії оцінки, умови чи практика об'єктивно виправдані метою забезпечення рівних можливостей для окремих осіб чи груп осіб реалізовувати рівні права і свободи, надані їм Конституцією і законами України;
4) підбурювання до дискримінації - вказівки, інструкції або заклики до дискримінації стосовно особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (певні ознаки - раса, колір шкіри, політичні, релігійні та інші переконання, стать, вік, інвалідність, етнічне та соціальне походження, громадянство, сімейний та майновий стан, місце проживання, мовні або інші ознаки (крім сексуальної орієнтації), які були, є та можуть бути дійсними або уявними);
5) позитивні дії - спеціальні тимчасові заходи, які впроваджуються на у відповідності до закону на підставі рішення суду та переслідують правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, спрямовану на усунення юридичної чи фактичної нерівності у можливостях для особи та/або групи осіб реалізовувати рівні права і свободи, надані їм Конституцією і законами України;
6) пряма дискримінація - рішення, дії або бездіяльність, що призводять до випадку, коли до особи та/або групи осіб за їх певними ознаками ставляться менш прихильно, ніж до інших осіб в аналогічній ситуації;
7) утиск - небажана для особи та/або групи осіб поведінка, метою або наслідком якої є приниження їх людської гідності за певними ознаками або створення стосовно такої особи чи групи осіб напруженої, ворожої, образливої або зневажливої атмосфери;
8) українофобія – форма дискримінації, яка полягає в рішеннях, діях або бездіяльності, спрямованих на приниження України як держави, української нації, культури, мови, історії та традицій.»
2) у статті 3 частину другу виключити;
3) частину першу статті 5 викласти в наступній редакції:
“ 1. Формами дискримінації є:
пряма дискримінація;
непряма дискримінація;
утиск;
українофобія. ”;
5) частину другу статті 6 викласти в такій редакції:
“2. Визначені статтею 5 цього Закону форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, а також інших юридичних та фізичних осіб забороняються.”;
6) абзац третій частини другої статті 8 викласти в наступній редакції:
«Проекти законів України, актів Президента України, інших нормативно-правових актів, що розробляються Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями підлягають обов'язковій анти дискримінаційній експертизі.» ;
7) у частині першій статті 10:
після абзацу другого доповнити частину новим абзацом такого змісту:
“звертається до суду із заявами про дискримінацію з метою захисту суспільних інтересів та особисто або через свого представника бере участь у судовому процесі у випадках та порядку, встановлених законом;”.
У зв’язку з цим абзаци третій — восьмий вважати відповідно абзацами четвертим — дев’ятим;
в абзацах четвертому і шостому слово “суспільних” виключити;
після абзацу шостого доповнити частину новими абзацами такого змісту:
“вносить суб’єктам законодавчої ініціативи рекомендації щодо вдосконалення законодавства про запобігання та протидію дискримінації, застосування та припинення позитивних дій“;
У зв’язку з цим абзаци сьомий — дев’ятий вважати відповідно абзацами дев’ятим — одинадцятим;
ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Голова
Верховної Ради України
Francheska
И где вы узрели в законе Мирошниченко/Мырного симпатию к "пидорам". По-моему здесь наоборот исключается "сексуальная ориентация" как признак дискриминации.
Цитата:
4) підбурювання до дискримінації - вказівки, інструкції або заклики до дискримінації стосовно особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (певні ознаки - раса, колір шкіри, політичні, релігійні та інші переконання, стать, вік, інвалідність, етнічне та соціальне походження, громадянство, сімейний та майновий стан, місце проживання, мовні або інші ознаки (крім сексуальної орієнтації), які були, є та можуть бути дійсними або уявними);
ждэх, зато Виталий Кличко - лидер оппозиционной партии "Удар" и по совместительству любитель гомоэротики, снявшийся для мужского журнала.
судя по снимкам не скажешь, что Кличко будет бороться за традиционные ценности и чистоту нравов.
оппозиция просто зарабатывает себе популярность у народа на борьбе с геями.
но если они придут к власти, они запоют совсем другую песню. оппозиция ведь тоже в Европу хочет, а требования Европы одинаковы для всех .
не из кого выбрать бедному украинцу. куда ни кинь - везде клин.
ждэх,
у меня вся надежда на референдум.
скоро будет референдум, где украинцы будут выбирать - Европа или таможенный союз.
Господи!!!
хоть бы у людей хватило ума выбрать таможенный союз!!!
ну какая мы "европейская страна"? мы никогда ею не были. мы всегда были частью России.
Добавлено спустя 14 минут 44 секунды:
кстати, оппозиция заявила, что не допустит проведения этого референдума.
учитывая агрессивность нашей оппозиции, можно предположить, что с приходом их к власти у нас установится настоящая диктатура.
Цитата:
за Батькивщину и УДАР я не уверен. А вот за Свободу уверен.
так они ж будут объединяться и выдвигать единого кандидата на выборы. значиt, "Свободе"придется идти на компромисс и чем-то поступиться другим партиям. скорее всего, отношением к геям.
hiddentv, Не надо нам в Европу. Хуже войны с европейцами может быть только дружба с европейцами. Для русского человека Европа нужна только в качестве музея и прочего места отдыха.
Именно так ПР и хотят, чтобы люди думали. Неужели не понятно, что такие вопросы не должны решатся на референдуме. Это слишко щепетильный вопрос и может еще больше посеять рознь в стране.
Francheska писал(а):
ну какая мы "европейская страна"? мы никогда ею не были. мы всегда были частью России.
Вы наверное историю Украины плохо читали и такое понятие как Киевская РУсь для вас, очевидно, не знакомо.
Francheska писал(а):
хоть бы у людей хватило ума выбрать таможенный союз!!!
Еще раз скажу - это слишком многосторонний и сложный вопрос, чтобы выносить его на решение народа. То что Украине более выгодно - ЕС или ТС (или ни то ни другое пока) - это вопрос не только экономический, но и политический и даже геополитический. Он очень многосторонний. Его должны решать специалисты и аналитики. Его нельзя решать подкидыванием монеты и сталкиванием разных частей единой Украины лбами.
Francheska писал(а):
учитывая агрессивность нашей оппозиции, можно предположить, что с приходом их к власти у нас установится настоящая диктатура.
А у нас сейчас де-факто, что?
Francheska писал(а):
"Свободе"придется идти на компромисс и чем-то поступиться другим партиям. скорее всего, отношением к геям.
Вот чем-чем, а, уверен, этим они вот точно не поступятся.
blues, почему? То есть, понятно, что Россия туда и не поместится. Только с каких пор злоба, страхи, предрассудки стали основой национального самосознания, да ещё и такой нации как русских?
Вы не мoжeте начинать темы Вы не мoжeте отвечать на сообщения Вы не мoжeте редактировать свои сообщения Вы не мoжeте удалять свои сообщения Вы не мoжeте голосовать в опросах
Движется на чудо-технике по сей день
Соблюдайте тишину и покой :)